Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

اگرچه با رسیدن اخبار شروع دور جدید مذاکرات، سمت و سوی معاملات در روزهای آتی به اخبار مذاکرات گره خورده، اما با توجه به روند عرضه و تقاضا در ساعات پایانی روز چهارشنبه، احتمالاً بازار این هفته را با حضور نسبی تقاضا و معاملاتی روان‌تر از روزهای پیش آغاز کند و جریان معاملاتی متعادل و نسبتاً مطلوب رقم بخورد...

پیش بینی بورسِ شنبه 23 بهمن 1400 / سهم دلاری نخرید ؛ فعلا"...

بورس24 : بازار سهام معاملات چهارشنبه را متعادل و با گرایشات منفی آغاز کرد.

با این حال شرایط به گونه ای پیش رفت که با گشایش بازار ارز به رغم وجود عرضه های پایان هفته‌ای در برخی صنایع چون شیمیایی‌ها، دارویی‌ها و غذایی‌ها، همزمان با رِنج کشی‌های مثبت خودرویی‌ها کلیت بازار با رشد نسبی قیمت همراه شد و شاخص کل و هم وزن در یک روز نسبتاً نوسانی پیشروی 0.2 درصدی را ثبت کردند.

برای اطلاع مجامع بورس این هفته روی لینک کلیک کنید.↪️

در روز چهارشنبه مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که در مراحل نهایی مذاکرات هستیم. حصول توافق می‌تواند گشایش اقتصادی را برای اغلب صنایع به همراه داشته‌باشد و تاثیر خود را بر صورت‌های مالی شرکت‌ها در میان‌مدت و بلندمدت بگذارد.

برای گرفتن سیگنال لحظه ای روی لینک کلیک کنید.↪️

با این حال فعالان بازار با ابهامات زیادی در خصوص سیاست‌های خارجی و تصمیمات کلان اقتصادی روبرو هستند و فعلاً نقدینگی زیادی را وارد بازار نکرده‌اند. کما این که می‌بینیم همچنان شاهد خروج پول‌های خرد از بازار هستیم و حمایت‌ حقوقی‌ها اگرچه می‌تواند در حکم یک مُسکن موقتی عمل کند، اما بازار نیاز به اقدامات معقول و همیشگی برای رسیدن به ثبات دارد.

برای مشاهده بهترین شرکت سرمایه گذاری در بورس روی لینک کلیک کنید.↪️

به هرحال می‌توان گفت که با برداشته شدن ریسک مذاکرات برجام، بودجه و مواردی از این دست معاملات به مرور مسیر خود را پیدا خواهندکرد.

هرچند  با توجه به نگرانی‌های معامله‌گران و ارزش معاملات فعلی، احتمالا" بازار همچنان یک مسیر نوسانی را طی کند. مگر این که با رفع ابهامات در روزهای باقیمانده سال ، فضای امیدواری و اعتماد در بازار تقویت شده و فعالان به روند بهتر معاملات در روزهای باقیمانده سال امیدوار شوند.

برای اطلاع از سیگنال خرید سهام امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

با این حال اگرچه با رسیدن اخبار شروع دور جدید مذاکرات، سمت و سوی معاملات در روزهای آتی به اخبار مذاکرات گره خورده، اما با توجه به روند عرضه و تقاضا در ساعات پایانی روز چهارشنبه، احتمالاً بازار این هفته را با حضور نسبی تقاضا و معاملاتی روان‌تر از روزهای پیش آغاز کند و جریان معاملاتی متعادل و نسبتاً مطلوب رقم بخورد.

هرچند در صورت کاهش قابل توجه نرخ دلار در روزهای آتی، صنایع دلاری ممکن است کمی اصلاح را تجربه کنند.

برای مشاهده چشم انداز بورس فردا کلیک کنید...

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24